loading...
دنیای علم
مردی زیر باران بازدید : 783 پنجشنبه 1395/03/20 نظرات (0)

زنبورها كه حشرات سخت كوشی هستند، گرده و شهد را از گل ها و گیاهان جمع آوری می كنند، زنبورها با گرده افشانی گیاهان به انسان ها كمك می كنند تا یك سوم از مواد غذایی را تأمین كنند

عسل خام؛   سرشار از ویتامین B است بلكه به علت داشتن خاصیت ضدباكتریایی برای درمان سوختگی و زخم ها نیز مفید است.

 

موم: بررسی ا خیر نشان می دهد، مخلوطی از موم و روغن زیتون ناراحتی پوستی مانند داء الصدف و التهاب پوست را برطرف می كند.

گرده زنبور: خوردن گرده زنبور باعث افزایش انرژی می شود. برای تسكین كمردرد و درمان آلرژی های فصلی نیز استفاده می شود.

زهره زنبور: دارای خاصیت ضد التهابی است و برای درمان آرتریت و ناراحتی مفصل مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان با زهره زنبور به طور موفقیت آمیزی علایم ام اس مانند خستگی مفرط، مشكل دید و بی حسی را برطرف می كند.

ژل ملكه: این ماده در غدد بزاق زنبورتولید می شود و برای تغذیه لاروی زنبور استفاده می شود. در صورت نیاز به ملكه جدید به مدت ۴ روز به نوزاد ژل ملكه خورانده می شود. این ماده سفید و شیری رنگ است و برای برطرف كردن ناراحتی ،خستگی مزمن و افزایش اشتها مورد استفاده قرار می گیرد. كاهش دهنده كلسترول است. تقویت كننده سیستم ایمنی، افزایش دهنده میزان انرژی، كاهش دهنده سردرد بر اثر یائسگی است، مانع بروز پوكی استخوان و بهبود پوست می شود.

پروپولیس (Propolis): نوعی چسب تهیه شده از موم و شیره درخت است كه برای به هم چسباندن و تعمیر لانه استفاده می شود.

پروپولیس كه خاصیت آنتی اكسیدان دارد به عنوان مرهم نیز استفاده می شود. علایم اسپاسم در بیماران ام اس را تسكین می بخشد. در صورتی كه از آسم رنج می برید، از مصرف این ماده خودداری كنید زیرا باعث وخیم تر شدن وضعیت تنفسی خواهد شد.

مردی زیر باران بازدید : 362 پنجشنبه 1392/11/10 نظرات (0)

چشم همیشه باید با طراوت و شادابی باشد تا به مشکلی نداشته و به راحتی کارش را انجام دهد اما گاهی اوقات بنا به شرایط خشک می شود که در پی آن مشکلاتی مانند ضعیف شدن چشم به وجود می آید. برای آنکه بتوان از کویری شدن چشم ها فرار کرد نیاز به رعایت برخی قوانین است که در ادامه با هم مرور می کنیم :

** تکنولوژی اولین دلیل به وجود امدن مشکلات چشمی است. این روزها بخشی از زندگی ما در کنار فناوری های مختلف قرار گرفته است به طوری که با رایانه، تلفن همراه و دستگاه های بسیار در ارتباط هستیم. هربار که احساس خشکی کردید سعی کنید حداقل چند دقیقه ای از رایانه ها دوری کنید تا چشم شما بتواند خود را بازسازی کند.

** اشک های مصنوعی یکی دیگر از راه های برطرف کردن خشکی چشم است. این اشک ها را می توانید بدون نسخه از داروخانه ها خریداری کنید و برای روزانه دو قطره در هر چشم بریزید. این قطره ها چشم شما را شست شو می دهد و آن را مرطوب می کنند.

** استفاده از امگا-3 می تواند یکی از بهترین راه های سازش چشم باشد. ماهی خوراکی مفیدی است که هر بار خوردن آن میتواند بسیاری از بیماری های جشمی را از بین ببرد. برای آن که امگا-3 زیادی جذب کنید گردو را فراموش نکنید.

** اگر چشم های شما به قدری ضعیف است نیاز به استفاده از لنز یا عینک دارید دقت کنید که دلیل اصلی خشی چشم شما فشاری است که برای دیدن به ان ها می آورید.  برای جلوگیری از این موضوع به محض آنکه به خانه رسیدید سریعا لنز یا عینک را بردارید تا چشم ها کمی استراحت کنند.

** محیط خانه یا محل کار را در نظر داشته باشید چرا که هوا نیز یکی از عوامل از بین رفتن رطوبت چشم است. استفاده از مرطوب کننده های هوا یا دستگاه های بخور می تواند گزینه مناسبی برای مرطوب کردن هوا و جلوگیری از این مشکل باشد.

مردی زیر باران بازدید : 464 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)

 

 

 

4ویتامین برای یک پوست زیبا:

ویتامین های مختلف می توانند برای هر قسمت از بدن مفید باشند اما برخی از آن ها به طور استثنایی شما را در داشتن پوستی لطیف یاری می

کنند.

به ادامه ی مطالب مراجعه کنید

 

 بهترین سایت تبلیغ کلیکی با بیشترین درآمد کسب شده توسط شماpersianhit.ir

مردی زیر باران بازدید : 460 سه شنبه 1392/02/24 نظرات (0)

بهترین سایت تبلیغ کلیکی با بیشترین درآمد کسب شده توسط شما persianhit.ir 

 


اگر می‌توانستید بهترین موادغذایی که برای بهتر خوابیدن به شما کمک می‌کنند را انتخاب کنید، آیا واقعاً اینکار را نمی‌کردید؟ و اگر می‌دانستید کدام موادغذایی خوابتان را خراب می‌کنند، آیا از خوردن آنها اجتناب نمی‌کردید؟ حالا این فرصت برای شما فراهم شده تا با موادغذایی که بر خوابتان تاثیر دارند آشنا شوید.

به ادامه ی مطالب مراجعه کنید

 

 

مردی زیر باران بازدید : 520 پنجشنبه 1391/07/06 نظرات (0)

وقتی انسان ها در مورد حیوانات زود قضاوت می کنند:

حیوانات بسیاری در نقاط مختلف و در حیات وحش زندگی می کنند. ما بسیاری از آن ها را به خوبی میشناسیم اما در مورد برخی از آن ها تصمیم های اشتباهی میگیریم.

 بسیاری از انسان ها در مورد برخی از حیوانات نظرات مشابهی دارند و به یک چشم به آن ها نگاه می کنند. برای مثال سوسک را چندش آور و مار را سمی می دانیم. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این اشتباهاتی که ما دچار آن می شویم.

 

مارها , عنکبوت بیوه سیاه, موش ها , کوسه ها, دلفین ها , سوسک ها 

به ادامه ي مطالب برويد 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به نام خدا صلوات بر محمد آل محمد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميزان مفيد بودن سايت براي شما
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 895
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 816
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 93,068
  • بازدید کلی : 634,500