loading...
دنیای علم
مردی زیر باران بازدید : 426 یکشنبه 1391/07/23 نظرات (0)
درد هاي من
جامعه نيستند
تا ز تن در آورم
جامه و چكامه نيستند
تا به رشته ي سخن در آورم
نعره نيستند
تا ز ناي جان بر آورم
درد هاي من نگفتني است
دردهاي من نهفتني است

دردهاي من
گرچه مثل دردهاي زمانه نيست
درد مردم زمانه است
مردمي كه چين پوستينشان
مردمي كه رنگ آستينشان
مردمي كه نام هايشان
جلد كهنه ي شناسنامه هايشان
درد مي كند
انحناي روح من 
شانه هاي خسته ي غرور من 
تكيه گاه بي پناهي دلم شكسته است 
كتف گريه هاي بي بهانه ام 
بازوان حس شاعرانه ام
زخم خورده است

درد هاي پوستي كجا؟
دردهاي دوستي كجا؟...


(شعر از قيصر امين پور)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خدا صلوات بر محمد آل محمد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميزان مفيد بودن سايت براي شما
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 895
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,815
  • بازدید ماه : 2,815
  • بازدید سال : 94,779
  • بازدید کلی : 636,211