loading...
دنیای علم
مردی زیر باران بازدید : 407 شنبه 1392/10/14 نظرات (0)

به نام خدا

به نام خدایی که حتی توی دوستی با بنده های بی معرفتش کم نمی زاره.

یه وقتی من بهش بی وفایی کردم فراموشش کردم اما خدا وقتی دلم شکسته بود غمگین  و تنها بودم تنهام نذاشت فراموشم نکرد

تو زمان ناراحتیم وقتی یادش کردم محبتش مثل نوازش نامریی بود که تمام غم هام برد.

حالا هر وقت دعا می کنم از خودش می خواد هیچ وقت نشه عشق های دنیایی تو قلب من جای عشقش بگیره.

برچسب ها حضرت دوست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خدا صلوات بر محمد آل محمد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميزان مفيد بودن سايت براي شما
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 895
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,642
  • بازدید ماه : 2,642
  • بازدید سال : 94,606
  • بازدید کلی : 636,038